Reklamační protokol
Kupující :
Jméno a příjmení …………………………………………………..
Adresa …………………………………………………..
Telefon a email …………………………………………………..
Prodávající :
Hana Javůrková, Sportovní 501, Horní Cerekev, 39403, ič: 01939718
Reklamované zboží :
označení zboží ………………………………….……………………………………………….
datum prodeje …………………………………
číslo kupního dokladu (faktury) …………………………………
Popis závady :
………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………
Obsah balení při předání do reklamačního řízení :
………………………………………………………………………………………………………………………………
Preferovaný způsob vyřízení reklamace:
(Před volbou způsobu vyřízení reklamace se seznamte s bodem „Práva a povinnosti z vadného plnění“ obchodních
podmínek):
- a) oprava
- b) výměna
- c) sleva
- d) odstoupení od smlouvy
Vyřízení reklamace očekávám nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.
Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil(a), co je obsahem reklamace spolu se zvoleným nárokem, a následně o vystavení potvrzení o datu a způsobu vyřízení
reklamace.
Datum .............................................. Podpis kupujícího..............................................
Zboží nám můžete zaslat zpět následujícími způsoby:
- Zásilkovny na adresu Husova 3, Jihlava, e-mail: obchod@batabi.cz,
tel.: 724 553 610, obchod Batabi
- Českou poštou Hana Javůrková, Sportovní 501, Horní Cerekev, 394 03
- Zpětným kódem 99654949 přes Zásilkovnu, kdy Vám při vracení částky za zboží bude odečteno 45 Kč.