Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 9-17 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Facebook

Reklamační protokol

 

Kupující :

Jméno a příjmení …………………………………………………..

Adresa …………………………………………………..

Telefon a email …………………………………………………..

 

Prodávající :

Hana Javůrková, Sportovní 501, Horní Cerekev, 39403, ič: 01939718

 

Reklamované zboží :

označení zboží ………………………………….……………………………………………….

datum prodeje …………………………………

číslo kupního dokladu (faktury) …………………………………

 

Popis závady :

………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………

Obsah balení při předání do reklamačního řízení :

………………………………………………………………………………………………………………………………

Preferovaný způsob vyřízení reklamace:

(Před volbou způsobu vyřízení reklamace se seznamte s bodem „Práva a povinnosti z vadného plnění“ obchodních

podmínek):

  1. a) oprava
  2. b) výměna
  3. c) sleva
  4. d) odstoupení od smlouvy

Vyřízení reklamace očekávám nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.

Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil(a), co je obsahem reklamace spolu se zvoleným nárokem, a následně o vystavení potvrzení o datu a způsobu vyřízení

reklamace.

 

Datum .............................................. Podpis kupujícího..............................................

 

Zboží nám můžete zaslat zpět následujícími způsoby:

  1. Zásilkovny na adresu Husova 3, Jihlava, e-mail: obchod@batabi.cz,

tel.: 724 553 610, obchod Batabi

  1. Českou poštou Hana Javůrková, Sportovní 501, Horní Cerekev, 394 03

  2. Zpětným kódem 99654949 přes Zásilkovnu, kdy Vám při vracení částky za zboží bude odečteno 45 Kč.

         

Kde nás najdete

Husova 1327/3
586 01 Jihlava

Kontakty
Logo
Zákaznická podpora batabi
(Po-Pá, 9-17 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz